Ještě jste neposlali předvánoční nabídku svým současným nebo novým zákazníkům ?
Je na čase se pustit do přípravy a vytvořit poutavý obsah, který přiláká pozornost.
Jak na to?
Nejste na to sami. Máte nás!
1. Obsah emailu
Napíšete informačně hodnotný email, který chcete doručit.
Obsah Vám pomůžeme vytvořit a doplníme klíčové části emailu, které nesmějí chybět.
2. Upoutání
Pamatujte na to, že před Vánoci posílá email úplně každý.
Vaše zpráva se odliší díky poutavému předmětu.
3. Cílová skupina
Komu email pošleme ?
Máte-li svou databázi kontaktů, je předvánoční email jedna z nejlepších cest, jak se připomenout svým zákazníkům.
Jestliže kontakty nemáte, půjčíme Vám konkrétní segmenty z databáze.
4. Načasování
Díky dlouholeté zkušenosti a praxi umíme doručit email ve správný čas, tak abychom docílili co největšího počtu konverzí.
5. Množství
Není pro nás překážkou doručovat větší množství emailů a to v řádech několika hodin. Chystáte-li časově omezenou akci, všichni dostanou informaci včas.
6. Technologie
Splňujeme a dodržujeme veškeré standardy. Využíváme technologie DKIM, SPF, DMARC. Máme řešení, která spolupracují s českými servery.
7. Čistíme databáze
Aktualizujeme databáze kontaktů a vyřazujeme neplatné emaily. Pokud klient nechce již dostávat sdělení, vyřadíme jej z databáze.
8. Kontrola nad kampaní
Ke každé kampani vytváříme podrobnou statistiku o počtu rozeslaných emailů, počtu jejich zobrazení a statistiku dle prokliknutého odkazu.
9. Přání k Vánocům
Pokud jste ještě nepopřáli svým zákazníkům a partnerům hezké svátky, máte možnost se jim připomenout a sdělit jim, že s nimi počítáte i v příštím roce.
10. Dlouhodobá spolupráce
Dejte o sobě vědět svým i budoucím zákazníkům. Nyní nastává správný čas, kdy lidé přemýšlí o nákupech nejvíce. Je potřeba jim ve výběru Vánočních dárků pomoci.
Hledáte-li partnera pro jednorázové i dlouhodobé rozesílání emailových sdělení jsme tu pro Vás. Nezávaznou konzultaci či poptávku můžete provést na našich stránkách.